Berkelland/Haaksbergen

RUILBEURS najaar 2024. 12 Oktober bij Kwekerij Heutink in Borculo

De ruilbeurs was ook dit jaar weer goed bezocht en heel gezellig. Zo’n 45 leden waren aanwezig. Ze werden ontvangen met koffie en een ‘’koekie’’. Het aanbod van planten was ruim en veelzijdig. De leden hadden er duidelijk zorg aan besteed. De voorzitter had zelfs een aanhanger vol planten ingebracht. Daarnaast had Kwekerij Heutinck weer 500 plantjes beschikbaar gesteld.

Vanaf 9.30 uur werd het gehele aanbod uitgestald op de parkeerplaats. Vanaf 10.00 uur kan iedereen de plantjes pakken die zij graag wilden. En daar werd dankbaar gebruik van gemaakt.

Om 10.30 waren bijna alle planten van eigenaar gewisseld. Gezamenlijk werd de parkeerplaats weer schoon opgeleverd en vertrok iedereen huiswaarts om de planten te poten in de eigen tuin.

Voor wie er niet genoeg van kon krijgen, was er de mogelijkheid om op de kwekerij nog een extra plantje te scoren.

Tot slot wil ik Jelle Heutinck bedanken voor het beschikbaar stellen van de locatie, de koffie en niet te vergeten, de vele planten.

Het was weer een geslaagde ruilbeurs, met goed weer en een leuk voordeel van het lidmaatschap.

Herman Scharenberg

Organisatie Ruilbeurs

Groei & Bloei Berkelland Haaksbergen.