Open Tuinen Weekend (OTW)

Afdeling:

Datum:

15-06-2024 t/m 16-06-2024

Kosten:

Kosten lid:

Locatie:

Meerdere locaties in de regio

Regio G & B Berkelland/Haaksbergen

Het Open Tuinen Weekend is een begrip onder tuinliefhebbers. Doelstelling van het Open Tuinen Weekend (OTW) is het promoten van tuinieren in de brede zin van het woord.
Diverse leden van de afdeling Berkelland/Haaksbergen en omstreken, zijn bereid om hun tuin open te stellen voor publiek in dit weekend. In 2023 waren er 25 deelnemende tuinen. Naast de tuinen uit Berkelland/ Haaksbergen, sluiten zich ook tuinen uit omliggende plaatsen aan. Dit heeft diverse oorzaken. Soms is er een tekort aan deelnemende tuinen, of is er geen commissie meer die de organisatie op zich neemt. Doch ook het Open Tuinen boekje heeft zeker bij gedragen aan het succes in Berkelland/ Haaksbergen.

Meer info:

Naast het OTW kan men ook aangeven welke andere dagen en of avonden een tuin open is. Het boekje wordt in april gedrukt en is medio mei beschikbaar Actieve leden zorgen voor verspreiding per plaats en ook bij de VVV’s in Eibergen, Neede, Borculo, Ruurlo en Lochem zijn de boekjes verkrijgbaar. In Haaksbergen in het “Toeristisch Informatie Punt”, gevestigd in het cultureel centrum “De Kappen” zijn de OTW boekjes gratis af te halen. Daarnaast zijn ze verkrijgbaar bij Yvonne en Herman Scharenberg aan de Sonderenstraat 44 te Haaksbergen.

Voor vragen, opmerkingen, tips, etc.,bel, app of mail ons op:

06 51 55 88 65   of   hy.scharenberg(at)gmail.com.

De OTW commissie,
Herman Scharenberg.