Berkelland/Haaksbergen

Kerstworkshop 2024

De workshopcommissie is er weer in geslaagd om iets bijzonders te vinden voor kerst, om een mooie creatie op te maken. Veel verklap ik er niet over, maar het is een goudkleurig ornament op een voet.

We zijn hier al mee aan het stoeien. Welke materialen gaan we er bij zoeken, welke aparte  ballen passen erbij. En wat de kleuren betreft: Wat wordt het naast goud? Voor ons een weet en voor jullie een verassing. Wij zijn heel enthousiast, dat waren we gelijk toen we tegen dit mooie ornament aanliepen. We gaan er samen weer een leuke morgen of middag van maken op een nieuwe locatie.

We verhuizen van Den Hof naar de Antoniuskerk in Rekken. Voor degene die vaker is geweest is dat links naast Den Hof.

Jullie worden weer verwend met koffie/thee en wat lekkers, hapjes en drankjes.

Aanmelden vanaf 1 november bij Ina 06-16766841.

Er is plek voor 2 x 30 personen, dus wees op tijd met bellen.

Denk aan het meebrengen van een tangetje, mesje en snoeischaar.  Zorg dat deze scherp zijn, daar heeft u veel plezier van.

Kosten:

Leden Groei & Bloei:         €40,-.

Niet leden Groei & Bloei:   €45,-.

Waar:       Antonius kerk, Lindevoort 20, en parkeren rondom de kerk.

’s Morgens: kerk open vanaf   9.15 uur start 9.30 uur.

’s Middags:  kerk open vanaf 13.45 uur start 14.00 uur.

Graag niet voor 13.45 uur komen, dan hebben wij ook even tijd om te lunchen.

Wanneer: 14 december

Tot gauw op de kerstworkshop. Wij hebben er zin in,  jullie toch ook?

De workshopcommissie