Najaarsruilbeurs

Wessel van Eyllaan 3 3
7271NT Borculo

Route

Op zaterdag 12 oktober 2024 is de najaarsruilbeurs bij de vaste plantenkwekerij Heutinck. De spelregels zijn gelijk aan de ruilbeurs in het voorjaar bij Yvonne en Herman. Om 9.30 uur staat de koffie klaar en kunnen de meegebrachte planten worden ingebracht. Evenals in het voorjaar ben je ook van harte welkom zonder dat je zelf planten meebrengt.
Er zijn meestal planten genoeg voor iedereen. En het is de bedoeling dat alle planten een plek vinden in een andere tuin. Zo zorgt ook Kwekerij Heutinck weer voor extra aanbod van planten.
Na het ruilen kunt u op de kwekerij altijd nog plantjes vinden waar u zo lang naar op zoek bent. Eventueel kunt u dan tot aankoop overgaan.
De ruilbeurs is uitsluitend toegankelijk voor leden en donateurs van Groei & Bloei Berkelland/Haaksbergen.

Klokslag 10.00 uur klinkt ook deze keer het startsein voor het “ruilen”, oftewel gewoon pakken wat je graag wilt hebben.

Klokslag 10.00 uur klinkt ook deze keer het startsein voor het “ruilen”.

Meer info:

Aanvang:         09.30 uur